Halaman

Isnin, 24 Disember 2012

APA YANG ADA DI SINI?

Atrifah Collections adalah kedai online yang diterajui oleh gabungan 2 sahabat, Suriyati dan Faridah, masing-masing suka dengan cabaran dan rintangan. Wujudnya blog ni adalah untuk memberi persaingan yang sihat kepada peniaga-peniaga online yang sedia ada. Jadi kepada pengusaha-pengusaha kedai alam maya, jangan takut, kami tak makan orang. Hehehehe.

Apa yang kami ada? Pastinya pelbagai produk terhangat di pasaran seperti tudung, jubah, aksesori wanita dan banyak lagi produk-produk yang akan kami update dari semasa ke semasa. 

Anda boleh la komen atau memberi pendapat di samping ber"shopping" sakan di ATRIFAH COLLECTIONS!

2 ulasan:

  1. Hebat. Cantik-cantik semuanya. Terima kasih atas ilmu yang dikongsikan. Jika sesiapa yang mempunyai masalah tulang atau kedua ibu bapa kita bermasalah sendi dan lutut, dapatkan perawatan tulang di sini http://tinyurl.com/rawatan-tulang.

    BalasPadam
  2. Kepada Blogger-Blogger dan rakan-rakan...
    Sumbangan Anda diperlukan walaupun sedikit.
    Mohon bantuan blogger-blogger dan semua rakan-rakan yang lain utk sama-sama mempromosi Rumah Permata Kasih. Rumah Permata Kasih adalah Pusat Kebajikan dan Pendidikan yang menaungi anak-anak yatim, fakir miskin dan asnaf,.. Moga-moga Tuhan balas diatas kebaikan tuan/puan semua.

    Layari : http://rumahpermatakasih.blogspot.com

    BalasPadam